Психологиялық қызметтiң мақсаты
Психологиялық қызметтiң мақсаты:
Орта бiлiм беру ұйымдарында қашықтықтан бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтiң мiндеттерi:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- әрбiр бiлiм алушыға жеке психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде психодиагностикалық қызмет көрсету;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу туралы белгі | ||||
| І. Диагностикалау | ||||||||||
1 | Темперамент типін анықтау (А.Белов бойынша) | Психодиагностика | 1 курс | Қыркүйек
| Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
2 | Бірінші курс студенттерінің әлеуметтік психологиялық картасын толтыру (әлеуметтік педагог болмаған жағдайда)
| Психодиагностика | 1- курс | Қыркүйек
| Әлеуметтік карта | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
3 | Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау DASS шкаласы | Психодиагностика | 1-4курс
| Қазан | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
4 | Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау DASS шкаласы | Психодиагностика | 4 курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
5 | Студенттердің оқу мотивациясын диагностикалау (А.А. Реан және В.А.Якунин бойынша) | Психодиагностика | 1- курс | Қараша
| Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
6 | «Социометрия» әдістемесі Дж. Морено | Психодиагностика | 1-курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
7 | «Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» тест-сұрақшасы | Психодиагностика | 1-4 курстар | Қаңтар | Тест | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
8 | Педагогтардың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін және эмоционалды-еріктік аймағын диагностикалау | Психодиагностика | Оқытушылар
| Ақпан | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
9 | Сұраныс негізінде ата-аналарға арналған диагностикалық жұмыстар | Психодиагностика | Ата-ана | Кезінде | Тест | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
10 | «Зорлық зомбылық туралы мен не ойлаймын?» сауалнама | Психодиагностика | 1 курс | Сәуір | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
11 | Тұлғаны зерттеудің проективті әдістері «Өмірде жоқ жануар», «Үй салыңыз» | Психологиялық сабақ /тренинг/ | Жеке баламен жұмыс | Ақпан –наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
12 | Топ ішілік қолайсыздық пен конфликтілердің алдын алуға бағытталған «Мен қарым-қатынаста қандаймын?» | Психодиагностика | 2-4 курстар | Мамыр | Тренинг | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
13 | Кешенді тест қорытындысы негізінде жеке проективті әдістемелерді жүргізу | Психодиагностика | 1-3 курстар | Кезінде | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
14 | НСВ тесті | Психодиагностика | 1 курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
15 | Э.Ховард әдістемесі | Психодиагностика | 2 курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
16 | Л.И.Вассерман әдістемесі | Психодиагностика | 3 курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
17 | Темперамент типін анықтау (К.Юнг бойынша) | Психодиагностика | 4 курс | Наурыз | Әдістеме | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
| ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||
1
| 1 курс білім алушылардың бейімделуіне психологиялық тренингтер (сабақтар) | Психологиялық сабақ | 1 курс | Қыркүйек | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
2 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас | Психологиялық сабақ |
1- курс | Қазан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
3 | Психокоррекциялық сабақ «Мен өзімді мақтай аламын» | Психологиялық сабақ | 2- курс | Қараша
| Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
4 | Психокоррекциялық сабақ: «Қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға арналған тренинг» | Психологиялық сабақ | 3 курс | Желтоқсан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
5 | Психокоррекциялық сабақ «Жетістікке жетудің кілті өз қолында» | Психологиялық сабақ | 4 курс | Желтоқсан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
6 | «Менің педагогикалық тұлғалық орным» | Психологиялық сабақ | Жас мамандар | Қаңтар | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
7 | Психокоррекциялық сабақ «Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту» | Психологиялық сабақ | 1-курс | Қараша | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
8 | Психокоррекциялық сабақ «Ой, сезім, мінез-құлық» | Психологиялық сабақ | 2-курс | Қаңтар | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
9 | Психокоррекциялық сабақ «Менің құқықтарым» | Психологиялық сабақ | 3-курс | Ақпан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
10 | Психокоррекциялық сабақ «Қиын жағдайлардан не үйренеміз?» | Психологиялық сабақ | 4-курс | Наурыз | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
11 | Психокоррекциялық сабақ «Ашу –ыза билегенде не істеукерек?» | Психологиялық сабақ | 1-курс | Ақпан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
12 | Психокоррекциялық сабақ «Пікірталас –жанжал емес» | Психологиялық сабақ | 2-курс | Ақпан | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
13 | Психокоррекциялық сабақ «Толеранттылық (төзімділік) деген не? | Психологиялық сабақ | 3-курс | Сәуір | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
14 | Психокоррекциялық сабақ «Күйзелістен қалай құтылуға болады?» | Психологиялық сабақ | 4-курс | Қараша | Тренинг | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
| ІІІ. Консультация беру | ||||||||||
1 | Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдерін психологиялық сүйемелдеу | Кеңес беру | ЕББҚ білім алушылардың ата-аналары мен пән оқытушылары | Қазан |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
2 | Жастар мен жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша қызыл қауіпті деңгейіне алынған білім алушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау; | Кеңес беру | 1-4 курстар | Қазан –қараша |
| Педагог-психолог | анықтама | ||||
3 | Сенім жәшігіне, телефонына түскен сұраныстар бойынша кеңестер беру | Кеңес беру | оқытушы ата-ана, оқушы | Кезінде |
| Педагог-психолог | кеңес | ||||
4 | «Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділік» семинар-тренинг | Кеңес беру | 1-3 курстар | Жыл бойы |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
5 | Сұраныс (топ жетекшісі, пән оқытушысы, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру | Кеңес беру | Оқушылар, ата-аналар, оқытушылар | Кезінде | Кеңес беру журналына тіркеу | Педагог-психолог | Журнал | ||||
ІҮ. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||
1 |
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы» ата-аналарға | Ата-аналарды ақпараттандыру /ата-аналар жиналысында/ Жадынама тарату |
1 курс ата-аналары |
Қыркүйек |
| Педагог-психолог | Хаттама | ||||
2 | Сұраныс бойынша (топ жетекші, пән оқытушылар, ата-ана)негізінде деке және топтық кеңестер | Сұраныс бойынша жұмыстар | 1-4 курс ата-аналары | Мерзімінде |
| Педагог-психолог | Қорытынды есебі | ||||
3 | Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу | Келісім парағы | 1-4 курс ата-аналары | Қыркүйек |
| Педагог-психолог | Келісім парағын жинақтау | ||||
4 | «Жосөспірімдерге қатысты буллингтің алдын алу» тренингі | Семинар-тренинг | 1-2-3 курстар | Қараша |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
5 | «Менің құқығым» колледж инспекторымен кездесу | Семинар –тренинг | 1 курс | Қыркүйек |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
6 | «Зорлық-зомбылықсыз әлемді қалай құруға болады?»
| Семинар-тренинг | 2-3курс | Желтоқсан |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
7 | Әлеуметтік тұрғыда жағдайы төмен отбасы балаларын психологиялық қолдау/өгей әке,өгей ана,т.б/ Оқушылардың отбасымен байланыс жасау Рейдке шығу | Бақылау жұмыстары | 1-4 курстар | Жыл бойы |
| Педагог-психолог | Акт толтыру Анықтама | ||||
8 | «Психология – ғажайып әлем» психологиялық апталық | Апталық | 1-4 курстар | Желтоқсан |
| Педагог-психолог | Хаттамалар
| ||||
9 | «Ерте жыныстық қарым-қатынастың зардаптары» қол сұғушылықтың алдын алу шаралары, психологиялық көмек, құқықтық кеңес беру, профилактикалық жұмыстарды ұйымдастыру |
| 1-4 курс |
Қараша | Семинар
| Педагог-психолог Сала мамандарымен | Хаттама
| ||||
10 | «Бала құқығы, зорлық-зомбылықтың алдын-алу» тақырыбында колледж инспекторы, колледж медбекесі, клиника психологымен кездесу өткізу | Жиналыс | 1-4 курс
| Мерзімінде |
| Педагог-психолог | Хаттама
| ||||
11 | «Өмір - сен маған қымбатсың» | Тренинг | 1курс | Қараша |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
12 | Стресстен арылу жолдары | Психологиялық кеңес | 1-2 курс | Желтоқсан |
| Педагог-психолог | Хаттама
| ||||
13 | Ерте жүктіліктің ертеңі қандай? | Кездесу Сала мамандары | 1-2 курс | Наурыз |
| Педагог-психолог | Хаттама
| ||||
14 | Педагогтардың кәсіби-эмоциялық құлдырау синдромының алдын алу бойынша «Эмоциялық шаршау – ретке келтіру» семинар-тренинг | Тренинг | Педагогтар | Желтоқсан |
| Педагог-психолог | Анықтама | ||||
15 | Ер балалармен психикалық саулығын нығайту, тәртіпсіздіктің алдын алу, жеке бас қауіпсіздігін сақтауға бағытталған кездесу өткізу | Кездесу | 1-2 курс | Қаңтар |
| Педагог-психолог | Хаттама | ||||
16 | Жастар денсаулық орталығының мамандарымен кездесу ұйымдастыру (психолог маманмен) | Семинар -тренинг | 1-2-3 курстар | Сәуір |
| Педагог-психолог | Хаттама | ||||
| Ү. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||||
1 |
1.3.Психодиагностикалық әдістемелердің деректер банкі мен тізбесін жасау | Құжаттар | Оқушылар Ата-ана | Тамыз -қыркүйек |
| Педагог-психолог | құжаттар | ||||
2 | Қадағалауды қажет ететін оқушылар тізімін жинақтау,есепке алу (тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы, әлеуметтік жағдайына байланысты, сұраныс негізінде және т.б.)
|
|
| Жыл бойы |
| Педагог-психолог |
| ||||
3 | Психикалық саулықты сақтау және нығайту дағдылары
| Тренингтік сағат | 1-4 курс
| Қараша | ЖДО психолог мамандарымен бірлескен жұмыс | Педагог-психолог | Хаттама | ||||
| ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||||
1 | Педагогикалық кеңесте, директор жанындағы кеңестерде қаралатын мәселелер бойынша жұмыстар | Есеп | 1-4 курстар ата-ана, оқытушылар | Жыл бойы |
| Педагог-психолог | Хаттама | ||||
2 | 2023-2024 оқу жылының аналитикалық және статистикалық есебі | есеп |
| Мамыр |
| Педагог-психолог | Есеп | ||||
3 | 2024-2025 оқу жылына перспективалық жоспар құру | Жоспар |
| Маусым |
| Педагог-психолог | Жоспарды құру | ||||