Әдістемелік жұмыстың басты міндеттері
Әдістемелік жұмыстың басты міндеттері:
♦ білім беру мекемесіндегі оқу үрдісінің әдістемелік қамтамасыздығын жүзеге асыру және оны жетілдіру;
♦ оқытушылардың жаңа жұмыс жағдайындағы шығармашылық мүмкіндіктерін ашу, маман даярлаудағы озық тәжірибелерді зерттеу, жинақтау және тарату;
♦ колледждегі оқу-әдістемелік жұмыстарды үйлестіру, оқытушы-студент- жұмыс беруші үш жақты байланысты жетілдіру;
♦ негізгі кәсіптік білім беру бағдарламаларының мазмұнын колледж түлектерінің кәсіби әрекетіне бағыттау;
♦ педагогикалық кадрлардың үздіксіз біліктілігін арттыру жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету, білім мазмұнын жаңарту аясындағы жаңа бағдарламаны меңгеру курстарынан өту;
♦ оқу, ғылыми-әдістемелік және модульді құзіреттілікке негізделген бағдарлама жасақтауға оқу материалдарын дайындау;
♦ баспасөз беттеріне, әдістемелік сайттарға оқытушылардың мақалаларын жариялауға бағыт - бағдар беру, оқу – әдістемелік жұмыстарын насихаттауды арттыру;
♦ Білім беру процесінің, педагогтардың кәсіби құзыретінің деңгейі мен әдістемелік дайындықтың мониторинг және диагностика жүйелерін жетілдіру.
Оқу-әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары:
- Ұйымдастырушылық қызмет (ұжыммен және әр педагогпен жеке жұмыс жасау);
- Оқу - тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету (жаңа педагогикалық технологияларды зерттеу және қолдану, педагогикалық шеберлік деңгейін көтеру, педагогтардың ғылыми-зерттеушілік қызметі және т.с.с.)
- Диагностикалық-аналитикалық қызмет (оқытушылардың оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы қиындықтар деңгейін анықтап, әдістемелік қызметтің тиімділігін талдау).
- Білім беру үдерісінде оқу-әдістемелік кешендерді жасау мен жаңартып отыруда оқытушыларға көмек көрсету;
- Алдыңғы қатарлы әдістемелерді, озат педагогикалық іс-тәжірибелерді тарату, оқып, танысып, жүйелеу;
- Педагогтардың әдістемелік жұмыстарының уақытылы орындалуын қадағалау;
- Колледж оқытушыларының әдістемелік жұмысын мақсатты жүргізу және ұйымдастыру;
- Педагогтарға ашық сабақ, әдістемелік материалдарды дайындауда, инновациалық бағдарламалармен технологияларды оқып енгізуде әдістемелік көмек көрсету;
- Педагогтардың біліктілігін көтеруді жоспарлау мен ұйымдастыру;
- Колледжде педагогикалық оқуларды, ғылыми-практикалық конференцияларды, семинарларды ұйымдастыру;
- Педагогтардың республикалық, облыстық, қалалық байқауларға, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру;
- Колледж оқытушылар ұжымының педагогикалық шеберлігін анықтау мақсатындағы сайыстарды ұйымдастыру;
- Колледж жұмысының тиімділігін арттыруда ішкі құжаттарды реттеу, рәсімдеу жұмыстарын жүргізу;
- Білім үрдісінің мазмұнын жаңашыл кәсіби білімдік бағдарламалар арқылы және жаңа педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістерін қолдана отырып жетілдіру;
- Педагогтар мен білім алушылардың әдістемелік, ғылыми-зерттеушілік жұмыстарын, шығармашылық қызметтерін нәтижелі ұйымдастыру;
- Педагогикалық ұжымның білім беру үдерісіндегі тәжірибелерін тарату мен жинақтау және оларды ұжым жұмысына енгізу;
Колледждегі әдістемелік жұмыстың негізгі формалары:
1. Оқытушылармен жеке әдістемелік жұмыс;
2. Колледж оқытушыларының әдістемелік жұмысына жетекшілік жасау;
3. Ұжым оқытушыларының жаңа педагогикалық тәжірибелерін тарату және жинақтау;
4. Оқу құралдарын және әдістемелік ұсынымдарды жазуға ұсыныс беру, көмектесу, жариялау;
5. Тұрақты жылдық жоспарда көрсетілгендей әдістемелік семинарлар, педагогикалық оқулар, кеңестер, дөңгелек үстелдер, конференциялар, педагогикалық шеберлік байқауларын ұйымдастыру;
6. Әдістемелік кеңестерде тақырыптық баяндамалар оқу;
7. Әр түрлі ұйымдастырылған ғылыми-әдістемелік семинарларға, конференцияларға қатысу;